dono

Okej jag måste bara säga att jag känner mig lite förvirrad över min blogg. Jag funderar ständigt på om jag ska ta bort den, lösenordsskydda den eller fortsätta. Orsakerna är dels att jag inte riktigt vet vad jag egentligen tycker om "bloggvärlden" och dels att jag undrar hur intressanta mina inlägg egentligen är att läsa för er..? Från början skulle ju bloggen vara som en "morot" för mitt gymnasiearbete och jag hade främst tänkt posta rawfood-fakta och recept. Det höll ju i sig ett tag men nu har bloggen mest blivit ett ställe där jag, för min egen skull skriver ner ointressanta och intressanta saker jag kanske vill kolla tillbaka på i framtiden (även om jag inte skriver om allt jag vill minnas..) och påminnas om hur livet var då, eller nått. Vissa saker jag skriver känns ofta ganska ointressanta för er men det är ändå sådant som kanske kommer får mig att minnas ungefär hur livet såg ut.
 
Vet inte riktigt vad jag ville få ut med det här men ja, jag ska fortsätta tänka över saken om jag ska göra bloggen lösenordsskyddad eller inte. Det får vi se.
 
Adios



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: