En ledig dag framför mig

Nu är jag hemma! Ensam dessutom och det är rätt skönt när man annars är omiven av människor dygnet runt och när mitt jobb dessutom alltid innebär att vara glad, trevlig och artig hela dagen. Då är det rätt skönt att få lite egentid för en dag.
 
Nu ska jag gå över och hämta Eyla hos grannen som varit hundvakt, därefter planerar jag en springtur till Klabböle. Efter det lär jag ta mig till stan en snabbis och sedan är planerna rätt lösa.
 
För övrigt är det 35 dagar kvar tills det bär av mot Ghana. Den 24 Augusti tar vi kvällsflyget till Stockholm och tidigt morgonen därpå går flyget mot Amsterdam! 10 timmar senare bör vi ha landat i Accra, ghanas huvudstad. Jag är taggad men har inte börjat känna någon nervositet/resepirr ännu, det lär dock komma!
 
Bild från en av skolorna vi troligtvis kommer jobba på!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: