Åsele marknad

Helåå

Åsele marknad har pågått sedan i fredags och imorgon måndag är sista dagen! Jag och Ronja har ett stånd och hennes pappa och kusin Liam har ett. Vi har sålt för mest 2/3 dagar (ja vi tävlar) och det känns megabra, troligen klår vi dem imorn också! 

Just nu sitter vi i husvagnen, lapar kaffe, slötittar på tv medan krille och Liam spelar gitarr och sjunger. Jag har suttit och funderat på att ta mig en Springtur innan vi går och duschar på idrottshallen.. Får se om jag tar mig iväg nån gång.

Tisdagen blir ledig och sedan åker jag, Ronja och Emelie troligtvis på onsdagen mot Sveriges nordligaste tätort Karesuando för att jobba helgen och därefter dra vidare mot Jukkasjärvi där vi stannar till helgen därpå då det är marknad där. Vad vi hittar på däremellan är oplanerat men kanske hyr kanoter/kajaker och paddlar, åker till nått närliggande fjäll och dagsturar eller hittar på nått annat äventyr! Direkt efter det är det nolia, i Umeå detta år vilket är otroligt skönt då man kan bo hemma och hitta på saker på kvällarna!

Här är typ de enda bilderna (snapshat) jag tagit de närmaste dagarna så jag delar med mig av dem för att fylla ut..



Och sorry för lite småtråkiga uppdateringar men jag kände att det ändå var dags. Det får bli som det blir 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: