en lite sämre dag

Hola
 
Vaknade med ont i magen vilket gjorde mig trött och på lite sämre humör. Gick en långprommis med Eyla för att försöka bota IBS-jävel-magen (vilket dock inte hjälpte), försökte äta lunch och cyklade sedan till skolan. Kom fram svettig och äcklig, hade biologi och svenska. Kunde dock inte koncentrera mig ett dugg på någon av lektionerna delvis p.g.a magont... 
 
Och alltså det här med magproblemen, jag kan typ inte ha på mig normala kläder längre på grund av det. Eller ja, det är då åtsittande/tajta jeans jag syftar på. Jag har inte använt vanliga jeans på ett bra tag nu just på grund av att jag då får mer ont i magen. Eller bortsett från i måndags när jag väl gjorde ett försök att ha på mig jeans men det gick ju som det gick haha... Gylfen som satt på baksidan av byxan åkte ner utan mitt medvetande och jag flashade därmed röven på väg till katetern längst fram i klassrummet. Haha som tur var var det nog inte så många som märkte det förutom några få som fick sig ett gott skratt, därmed jag.
 
Nåja, nu har jag just avnjutit en latte vilket höjde mitt humör en aning. Om en timme ska jag och mamma på ett RPM-pass och innan det borde jag plugga lite biologi. Wish me luck..
 
 
En trött buddha på fårskinn


Postat av: Hanna
2015-02-04 - 22:59:40

I feel ya kan jag säga! Är så less på krånglande magar att jag seriöst inte vet vars jag ska ta vägen, fy och blää :@

Svar: Oo ja, minst sagt! Men vi får kämpa på så löser det sig nog en vacker dag! (eller hoppas på förbättringar iaf..) :)
None None

URL: http://www.hannamarialovisa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: