Måndagen

Måndagen blev lite småhektisk. Jag klev upp lite innan sju, gjorde mig i ordning, åt och gick en promenad med Eyla innan jag tog cykeln till skolan. Efter skolan cyklade jag hem så snabbt jag kunde, gick ut med Eyla och snabbfikade innan jag återigen tog cykeln och race:ade (kan inte undvika att tänka på alla engelska låneord jag använder och böjer nu mera, tack Gunnel -> språkhistoria...) in till stan för att ha finskalektion. Efter finskan cyklade jag hem, rotade runt i köket som skriker efter en storhandling men lyckades ändå slängde ihop en middag bestående av bönpasta med en asgod sås på Anammas basilikapuckar. Gick kvällspromenaden med Eyla och tog sedan cykeln för typ 100:de gången och cyklade till IKSU för köra ett BodyPump-pass med Amanda som testade det för första gången! Vi spa:ade en kortis efteråt och sedan åkte jag hem och åt innan jag somnade på nolltid, trött som tusan.

Idag har jag bestämt mig för att ha myskväll med mig själv. Jag ska baka mina favoritmuffins (som jag kan lägga ut receptet på senare för de är nice) och kolla på The Vampire Diaries som jag började se i söndags. Tack för tipset Ronja, vissa moment:s är lite fula/klyschiga men jag vill bara se meeeer. Innan myskvällen kan börja måste jag dock handla.. kul men ändå lite drygt..

Fyller ut med en bild från en solig/dimmig morgonpromenad några dagar sedan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: