29 Mars

Veckans sista dag är här, söndag. Detta innebär att min gymnasierapport ska lämnas in men den behöver dock inte vara helt färdig. Så det är vad jag gör i stunden men hinner jag bli "klar" snart kanske det hinns med en sväng på stan innan jag, Ronja, mamma och pappa tar oss iväg för att förbereda inför Ghana Unions årsmöte som är ikväll. Det blir trevligt att få lite påminnelse om vad som väntar efter studenten, senare i höst. Jag har nog inte berättat det här för så många men det är så att jag åker ner till Ghana i september/november för att besöka projekten som föreningen har jobbat/jobbar med (byggt skolor, HIV/AIDS projekt, kvinnoproject, ebola osv) och sedan stanna kvar för att jobba och leva livet där ett tag. Upplägget är inte helt planerad ännu men det är ungefär så planerna ser ut hittils och förhoppningsvis åker Ronja med också! Det blir andra gången jag tar mig dit och som jag har längtat tillbaka sedan sist! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: