Green

 
Efter att jag gjort bort mitt svenska-bokseminarium slängde jag mig på cykeln och tog mig in till stan för att ta en snabb titt på den nyöppnade delen av Utopia. Det var stort, öppet och kändes inte alls som att man faktisk var i umeå. Lite så kändes det iof också när utopia nyss hade öppnat men detta blev som en till level. Notera dock att jag inte ser det som något negativt egentligen. Det kändes storstadsaktigt.
 
Huvudorsaken till varför jag åkte dit var för att jag hörde att Naked Juice Bar hade öppnat där också. En "bar" med färskpressade juiceer, shots, ex vetegrässhot, ingefärsshot osv, smoothies, rawbars, sallader, trevliga soppor, wraps och så vidare! Jag var exalterad redan innan och när jag började läsa menyn föll ALLT mig i smaken. Det är precis min smak det där och det är precis ett sådant ställe jag har saknat och väntat på ska ploppa upp här i umeå. Jag hade till och med börjat smida egna drömplaner på att öppna ett sådant ställe. Eufori i Utopia. Den enda besvikelsen som uppstod mitt i all lycka var när jag skulle leta fram börsen och kom på att den låg så fint hemma på hall-bänken. Så istället för en premiärprovning så cyklade jag hem och gjorde en egen grön smoothie, inspirerad som jag var.
 
Grön smoothie
En halv avokado
En bit banan
Selleri
Grönkål
Citron
En halv apelsin
Ett halvt äpple
Ingefära (mycket!!)
Spirulina
Vatten
Is



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: